5000 підписників – це впливовий фактор?

Інфлюенсер – це людина, яка має більшу, ніж середню, кількість підписників у соціальних мережах. Деякі інфлюенсери мають лише 3000 підписників! Бренди платять особам впливу за створення та розміщення рекламного контенту.

Мегаінфлюенсери мають понад 1 мільйон підписників, макроінфлюенсери мають від 100 000 до 1 мільйона підписників, мікроінфлюенсери мають від 10 000 до 100 000 підписників, а наноінфлюенсери мають від 1000 до 10 000 підписників.

Однак, маючи 5 тисяч підписників, ви можете монетизувати свій обліковий запис за допомогою спонсорованого вмісту, партнерських посилань і скеровуючи підписників на платні фітнес-послуги чи продукти. Отже, чи платить Instagram за 5000 підписників? Instagram не платить користувачам за накопичення 5000 підписників.

Інфлюенсер є хтось із вашої ніші чи галузі, який має вплив на вашу цільову аудиторію. Особи впливу мають спеціальні знання, повноваження або розуміння конкретної теми. Їхня присутність у певній ніші робить їх корисним стартовим майданчиком для брендів, які шукають довіру.

Мікроінфлюенсери – від 10 000 до 50 000 підписників. Інфлюенсери середнього рівня – від 50 000 до 500 000 підписників. Макроінфлюенсери – від 500 000 до 1 000 000 підписників. Мега інфлюенсери – 1 000 000 або більше підписників.

Є інфлюенсер, який десь має від кількох сотень до 20 000 підписників, у більшості випадків 200 є абсолютним мінімальним значенням. Хоча це правда, що впливові особи з величезною кількістю можуть залучати серйозний трафік і забезпечувати відмінні результати для великих брендів, ці впливові особи також, як правило, дуже дорогі.

Оцініть статтю