Чи була кампанія Whatsyourname успішною?

Результат був значне підвищення лояльності до бренду та позитивні зміни у сприйнятті громадськості, оскільки Starbucks вважався брендом, який щиро дбає про своїх клієнтів і розуміє їх. Уроки для ділового світу: кампанія "#WhatsYourName" є маяком для інших брендів. 25 січня 2024 р.

Через рік після провалу кампанії на півострові, Джордж Макклеллан привів Союз до перемоги в Антітамі, але його нездатність переслідувати розгромлену армію Роберта Е. Лі змусила Лінкольна звільнити його від командування. У 1864 році антивоєнні демократи підтримали Макклеллана в невдалій боротьбі за пост президента.

Злочинність із застосуванням ножа в Шотландії різко скоротилася і вже не така поширена, як раніше. У 2009 році — році початку No Knives Better Lives — у вас була на 44% більша ймовірність отримати травму через ножове поранення, ніж сьогодні.

Кампанія BMW Films була визнана успішною не тільки тому, що він привернув понад дев’ять мільйонів переглядів за лічені місяці на їхньому веб-сайті, а й завдяки надзвичайно схвальним відгукам, які залишили глядачі.

Інтегрована маркетингова кампанія бренду Інтегрована кампанія бренду, #whatsyourname, акцентує увагу на важливості ідентичності та прийняття. Він використовує фірмовий акт Starbucks — писати імена людей на чашках і втілює це в життя найпотужнішим способом.

Спроби захопити столицю Конфедерації були невдалими, оскільки Макклеллан мав історію переоцінки чисельності свого ворога. Він відмовився діяти до кінця травня замість початку року, як хотів Лінкольн. Перший етап півострівної кампанії завершився битвою біля Севен-Пайнс.

Оцініть статтю