Чи був Р-38 перехоплювачем?

P-38 спочатку задумувався як вдосконалений, високоефективний двомоторний перехоплювач. 11 лютого 1939 року лейтенант Бен Келсі встановив рекорд прольоту від узбережжя до 7 годин 48 хвилин на гладкому прототипі Lightning, але розбився під час посадки.

За час служби P-38 отримав кілька вперше: перший винищувач зі швидкістю понад 400 миль/год; перший винищувач з триколісним шасі; перший літальний апарат, який використовує посилене керування польотом; перший винищувач з турбонаддувом; перший американський літак із суцільнометалевими зовнішніми поверхнями, з’єднаними встик, заклепками; …

винищувач-бомбардувальник Поряд з використанням як а загальний боєць, P-38 використовувався в різних повітряних боях, у тому числі як високоефективний винищувач-бомбардувальник, нічний винищувач і винищувач супроводу дальньої дії, оснащений десантними танками.');})();(function( ){window.jsl.dh('gqy4ZrCqAr6l0PEPrpWFkAM__44','

Р-38 чотири . Кулемети 50-го калібру і одна 20-мм гармата була встановлена ​​на центральній лінії фюзеляжу, що дозволяло вбивати з повітря та обстрілювати на відстані до 1000 ярдів, а знаряддя та гармати P-38 могли знищити будь-який літак, більшість локомотивів і деякі невеликі кораблі.

Однак нетрадиційна конфігурація винищувача мала, зокрема, і мінуси сумнозвісна тенденція до блокування елементів керування під час крутих, швидкісних занурень, що часто призводить до летального результату. Двигуни були вибагливими і вимагали високого рівня підготовки пілотів, якого часто бракувало.

The П-51 був більш здібним. Він був швидшим за P-38 і зазвичай міг перевершити його, особливо на високій швидкості. Хоча Lightnings мали довший радіус дії та вищу межу обслуговування, вони не дуже часто були потрібні в Європі.

Оцініть статтю