Чи гурти все ще використовують Facebook?

Хоча його роль і спосіб використання змінювалися протягом багатьох років, з маркетингової точки зору, це все ще основна платформа для подій і останніх новин від улюблених брендів людей, зокрема художників і музикантів.31 березня 2022 р

Для багатьох художників канали соціальних мереж стали першою точкою контакту, через яку вони діляться своїми роботами, своїми ідеями та ким вони є. Використовуючи соціальні медіа, митці можуть зустрічатися та спілкуватися з кураторами, галеристами, колекціонерами, байерами, письменниками та іншими митцями, а також зі своєю аудиторією та шанувальниками.

Коли справа доходить до просування себе в соціальних мережах як музиканта, все ще є один основний продукт, яким ви просто не можете дозволити собі не користуватися – Facebook. Проте Facebook зараз настільки універсальний, що деякі музиканти неправильно розуміють його тонкощі й не користуються ними належним чином.

Це все ще працює для рекламодавців. Є причина чому 91% організацій присутні на Facebook і 200 мільйонів компаній використовують програми Meta. Це тому, що 58% користувачів Facebook заходять на веб-сайт бренду після того, як побачили продукт або послугу в історії Facebook.

Станом на четвертий квартал 2023 року на Facebook було 3,065 мільярда активних користувачів щомісяця, що робить його найбільшим додатком у світі. Це збільшення, ніж за 12 місяців до 4 кварталу 2022 року, коли у них було 2,96 мільярда користувачів.

"Facebook не вмер і не вмираєТе, що директор Facebook Том Елісон відчув потребу чітко заявити про це в прес-релізі в березні 2023 року, є хорошим показником репутації, від якої страждає платформа соціальних мереж, запущена 4 лютого 2004 року.

Оцініть статтю