Чи є в Китаї національний брандмауер?

Великий брандмауер (GFW; спрощена китайська: 防火长城; традиційна китайська: 防火長城; піньїнь: Fánghuǒ Chángchéng) — це поєднання законодавчих дій і технологій, запроваджених Китайською Народною Республікою для внутрішнього регулювання Інтернету.

Одним із найбільш помітних аспектів Великого брандмауера є те, що він блокує веб-сайти та служби, які є загальноприйнятими в усьому світі, включаючи всі служби Google, YouTube, Instagram, Facebook, Twitter, Wikipedia та веб-сайти більшості великих міжнародних новинні організації.

Методи, що використовуються для блокування веб-сайтів і сторінок, включають DNS-спуфінг, блокування доступу до IP-адрес, аналіз і фільтрацію URL-адрес, перевірку пакетів і скидання з’єднань. Уряд блокує вміст веб-сайтів і контролює доступ до Інтернету.

Китай 1. Китаю Великий брандмауер. Великий брандмауер Китаю є, мабуть, найвідомішим прикладом національного брандмауера. Він поєднує законодавчі дії та технології для внутрішнього регулювання Інтернету.');})();(function(){window.jsl.dh('Nlq4ZvWcEan8ptQPgPuf0QI__30','

Більшість заблокованих додатків і веб-сайтів є результатом того, що компанії не бажають дотримуватись інтернет-правил китайського уряду щодо збору даних і конфіденційності, безпеки користувачів, інструкцій і типу вмісту, який поширюється, публікується або розміщується.

Рішення про введення заборони було прийнято в результаті Небажання Google повністю дотримуватися цензурних правил Китаю, що було розцінено як виклик претензіям Китаю на цифровий суверенітет. Уряд Китаю розцінив це обмеження як спробу повернути контроль над цифровою сферою.

Оцініть статтю