Чи є в QuickBooks Online сканер інвентаризації?

Як налаштувати сканер інвентаризації QuickBooks для вашого онлайн-облікового запису. Сканер інвентаризації QuickBooks — ідеальний інструмент, який заощадить ваш час і усуне людські помилки, тож ви можете бути впевнені, що підрахунок інвентаризації точний. Багато виробників починають свій шлях із QuickBooks Online.

Обробляйте транзакції QR Inventory на сайті в режимі реального часу за допомогою сканування штрих-кодів, а відповідні фінансові операції (рахунки-фактури, рахунки тощо) створюватимуться в QuickBooks Online автоматично.

Крок 1. Увімкніть відстеження запасів

  1. Перейдіть до Налаштувань. і виберіть Обліковий запис і налаштування.
  2. Виберіть вкладку Продажі.
  3. Виберіть Редагувати ✎ у розділі Продукти та послуги.
  4. Увімкніть «Показати стовпець «Товар/послуга» у формах продажу. …
  5. Увімкніть і відстеження кількості, і ціну/курс, і відстеження кількості запасів під рукою.
  6. Виберіть «Зберегти», а потім «Готово».

Функція складання інвентаризації доступна лише в QuickBooks Desktop (QBDT). У QBO це називається пакетами. Вони мають схожі риси, тільки різні терміни.

Ви можете отримати товари в QuickBooks Online через замовлення на покупку. Почніть із створення замовлення на замовлення та надсилання його постачальнику. Коли ви отримаєте інвентар і заплатите постачальнику, товари з’являться у вашому інвентарі на QuickBooks.

Як додати інвентар у QuickBooks Online? У QuickBooks Online, увімкніть відстеження запасів у своїх налаштуваннях, а потім перейдіть до «Продуктів і послуг», щоб додати нові товари. Введіть такі відомості про продукт, як: назва/опис продукту.

Оцініть статтю