Чи можете ви отримати відшкодування за платіж PayPal?

Перейдіть на вкладку «Діяльність». Виберіть платіж, який ви хочете повернути. Використовуйте контактну інформацію на цій сторінці, щоб надіслати електронного листа продавцю та подати запит на відшкодування. Якщо ви не отримаєте відповіді або продавець відмовиться повернути кошти, ви можете розпочати суперечку, перейшовши до «Центру вирішення проблем» 3 липня 2024 р.

Натисніть «Повідомити про проблему». Знайдіть шахрайську транзакцію та натисніть «Продовжити». Натисніть «Я хочу повідомити про несанкціоновану діяльність» і дотримуйтеся вказівок, щоб розпочати диспут. Потім у вас є 20 днів, щоб зв’язатися з продавцем через PayPal і отримати відшкодування.

Щоб подати запит на відшкодування здійсненого платежу, вам потрібно зв'язатися з продавцем. Щоб переглянути контактну інформацію продавця: перейдіть до Діяльність. Виберіть платіж.

Після розміщення замовлення неможливо змінити суму оплати або кількість придбаних товарів. Зазвичай найкращим способом вирішення проблеми є зв’язок із продавцем. Ви можете знайти їхні контактні дані, перейшовши до своєї діяльності та вибравши платіж. Вони можуть повернути гроші або допомогти з поверненням.

Якщо ваше замовлення не з’являється, а продавець не може надати підтвердження відправлення чи доставки, ви отримаєте повне відшкодування. Це так просто. Відкрийте суперечку в Центрі вирішення проблем, щоб розпочати процес.

Захист покупців Якщо ваша відповідна покупка не прийде або не відповідає опису продавця, ми можемо відшкодувати вам.

Оцініть статтю