Чи можна віднімати в будь-якому порядку 1 клас?

Учні можуть додавати в будь-якому порядку, а загальна сума залишається незмінною. Це не вірно для віднімання – вони не можуть віднімати в будь-якому порядку, при цьому різниця залишається незмінною. Вони дізнаються більше про це, коли почнуть працювати з цілими від’ємними числами в наступних класах.12 січня 2020 р.

Віднімання відбувається за кількома важливими схемами. Це антикомутативно, тобто зміна порядку змінює знак відповіді. Він також не є асоціативним, тобто коли віднімається більше двох чисел, порядок, у якому виконується віднімання, має значення.

Важливо відзначити, що коли додавання та віднімання з’являються разом у виразі, їх слід обчислювати зліва направо, дотримуючись порядку операцій. Це гарантує, що обчислення виконуються в правильній послідовності та дають бажаний результат.

Ми розповідали вам про комутативний закон, асоціативний закон і тотожності додавання. Якщо поглянути на загальну картину, то жоден із цих законів не працює для віднімання. Ви не можете змінити порядок, перетасувати або перегрупувати задачі на віднімання так само, як і на додавання.

Учні повинні почати з побудови від’ємного (числа, яке віднімається), потім взяти з від’ємного значення від’ємного (числа, яке віднімається), залишивши різницю. Коли учні вивчатимуть цю стратегію, починайте з чисел, де не потрібно розбивати групи.

Іншими словами, ви можете змінити порядок доданих чисел і отримати ту саму відповідь. Це не можна виконувати при відніманні. Наприклад, 5-3 і 3-5 не дорівнюють одному значенню.

Оцініть статтю