Чи можу я подати електронну заяву на померлу особу?

Податкову декларацію померлого платника податків можна подати в електронному вигляді. Дотримуйтеся конкретних інструкцій, наданих вашим програмним забезпеченням для підготовки, щодо належних вимог до підпису та нотації. 15 квітня 2024 р.

від TurboTax• Оновлено 7 місяців тому Так, IRS дозволить подавати в електронній формі податкові декларації померлих платників податків (їх також називають деклараціями від померлих). Перш ніж подавати декларацію про спадщину, переконайтеся, що Адміністрація соціального захисту була повідомлена про смерть платника податків. Ви можете зайти на їхній веб-сайт або зателефонувати за номером 1-800-772-1213.

Як правило, це включає форму 1040 для остаточної податкової декларації померлої особи та форму 1310, якщо вимагають відшкодування неодруженого платника податків як іншу особу, ніж його особистий представник, призначений судом. Якщо померлий був пенсіонером, ви можете подати форму 1040-SR, хоча це не обов’язково.

Для повернення паперу, реєстратор повинен написати слово померлий, ім'я померлого та дату смерті вгорі. Ось хто має підписати декларацію: Будь-який призначений представник повинен підписати декларацію.

Податковій службі не потрібна копія свідоцтва про смерть або інший доказ смерті. Зазвичай представник, який подає остаточну податкову декларацію, вказується в заповіті особи або призначається судом.

Якщо ви не подаєте податки за померлу особу, IRS може вжити судових заходів, наклавши федеральну заставу на майно. По суті, це означає, що ви повинні сплатити федеральні податки, перш ніж закрити будь-які інші борги чи рахунки. Якщо ні, IRS може вимагати сплати податків законним представником померлого.

Оцініть статтю