Чи можу я використовувати логотип Facebook F?

Facebook не дозволяє та не дає ліцензії на використання будь-яких своїх активів для товарів чи інших продуктів, таких як одяг, головні убори чи чашки. За певних обставин ви можете використовувати логотип «f» на упаковці продукту, але ви повинні дотримуватися вказівок щодо використання тут і подати запит на дозвіл.

Ви можете використовувати торгові марки Facebook лише з нашого дозволу, включно з дозволом будь-яких правил бренду, які ми можемо опублікувати. Для отримання додаткової інформації про використання активів бренду Facebook відвідайте веб-сайт ресурсів бренду Facebook.

Це зображення логотипу складається лише з простих геометричних фігур або тексту. Він не відповідає порогу оригінальності, необхідному для захисту авторських прав, і тому є суспільним надбанням. Незважаючи на те, що на нього не поширюються обмеження щодо авторських прав, на це зображення все одно можуть поширюватися інші обмеження.

Оскільки Facebook швидко вийшов за межі академічних кіл, він зареєстрував свою першу торгову марку в 2005 році, захищаючи знаковий синій квадрат із білою малою літерою «f», який став синонімом платформи.

Для використання повнотекстового логотипу Facebook потрібен явний дозвіл від посилання Facebook Facebook у тексті маркетингових матеріалів, як-от «Знайти нас на Facebook», і загалом дозвіл не надається. Натомість використання вами логотипів Facebook у маркетингових матеріалах обмежується кнопкою «Подобається» та логотипом «F».

Чи потрібно мені запитувати дозвіл на кожне використання Ресурсів бренду Facebook? Якщо ви використовуєте активи бренду Facebook у телевізійній, цифровій рекламі чи друкованій упаковці, ви повинні надіслати свій креатив команді Facebook на розгляд перед запуском.

Оцініть статтю