Чи операційні витрати тотожні адміністративним?

Операційні витрати, також відомі як витрати на продаж, загальні й адміністративні витрати (SG&A), — це постійні витрати, які несе ваш бізнес, які безпосередньо не пов’язані з виробництвом.. Операційні витрати — також відомі як витрати на продаж, загальні та адміністративні витрати (SG&A) — це витрати на ведення бізнесу.

Адміністративні витрати, які також називаються адміністративні витрати, це витрати компанії, які не сприяють безпосередньому отриманню прибутку чи виробництву, але необхідні для підтримки роботи компанії.

Деякі поширені види операційних витрат включають:

  • Оренда.
  • Оклади та заробітна плата.
  • Бухгалтерський облік та юридичні витрати.
  • Банківські комісії.
  • Плата за продаж і маркетинг.
  • Канцтовари.
  • ремонт.
  • Комунальні витрати.

Підсумок Зазвичай операційні витрати та загальні та комерційні витрати компанії являють собою однакові витрати; ті, що не залежать від собівартості проданих товарів і не включені до них. Але іноді, Загальні та адміністративні витрати вказані як підкатегорія операційних витрат у звіті про прибутки та збитки.

Операційні витрати є результатом звичайної діяльності підприємства, наприклад матеріалів, робочої сили та обладнання, задіяних у виробництві. Накладні витрати скільки коштує ведення бізнесу, включаючи оренду, страхування та комунальні послуги.

Основна відмінність між операційними та адміністративними витратами полягає в тому, що типи операційних витрат пов’язані з відділами, які виробляють продукти та послуги, тоді як адміністративні витрати є більш загальними і не обов’язково специфічними для відділу всередині компанії.

Оцініть статтю