Чи підходить задня частина з 12 болтами?

Задня вісь Chevrolet з кріпленням на 12 болтів є плідною штукою. Він з’являється в незліченних Camaro, Chevelles, Novas і повнорозмірних Chevy. Хоча він може бути не таким популярним, як 9-дюймовий Ford у системах драг-рейсів, 12-болтовий має ряд переваг (не останньою з яких є пристойна міцність при ретельній підготовці).

По-перше, діаметр валу шестерні з 10 болтами становить 1,438 (25 шліців), а 12-болтовий – 1,625 (30 шліців), що робить 12-болт на 13 відсотків більше в діаметрі і тому міцніше.

9000-дюймове зубчасте колесо Ford має перевагу в розмірі перед 8,875-дюймовим зубчастим колесом з 12 болтами, хоча й не настільки. Більший зубчастий зубчастий зубчастий зубчастий зубець Форда, на додаток до більшого зміщення відносно шестерні, дає площу контакту зубів глибшу, ніж у 12-болта GM, що робить Ford міцнішим.

З самого початку Хоча він спочатку був розроблений для використання в автомобілях заводського виробництва, його встановлювали як в легкових, так і в вантажних автомобілях до 1972. Після 1972 року General Motors встановлювала лише задню частину з 10 болтами в автомобілях, але 12-болтова система залишалася опцією для вантажівок до 1987 року.

У той час як оригінальні корпуси з 12 болтами стають рідкісними, Moser ступив у порожнечу з абсолютно новим корпусом, налаштованим для всіх популярних типів кузовів Chevy. Коли Задня частина з 12 болтами правильно зібраний, це найміцніша задня частина легкового автомобіля Chevy, яка коли-небудь вироблялася.

Для легких вантажівок використовувався інший 12-болтовий диференціал, і ці 12-болтові блоки не є взаємозамінними. Вантажівки почали використовувати їх у Фургони G-серії 1965 року та пікапи C-серії, і вони були використані до кінця виробництва в 1981 році.

Оцініть статтю