Чи потрібна заміна масла під час обкатки?

Під час періоду обкатки вкрай важливо використовувати правильну оливу для обкатки двигуна та дотримуватися конкретної процедури, описаної в посібнику з експлуатації вашого автомобіля. Ви повинні запустити двигун на різних обертах, щоб забезпечити правильну посадку поршневих кілець. Після цього періоду, Ви повинні змінити масло та фільтр, щоб видалити частинки металу.

500-1000 миль Ми рекомендуємо використовувати наше масло для обкатки двигуна мінімум 500-1000 миль в бензинових двигунах, що їздять на вулицях, щоб переконатися, що повна обкатка кілець була завершена перед переходом на одну з наших повністю синтетичних моторних олив. Якщо потрібно, ви можете використовувати до 2500 миль.');})();(function(){window.jsl.dh('loW4ZrWOLbzRwbkP8bz2mQw__26','

Не існує такого поняття, як «обкатка» масла. Масло, яке поставляється в автомобілі, зазвичай можна використовувати, а потім замінити під час першого інтервалу технічного обслуговування. Немає жодних причин міняти масло на пробігу 800–1200 миль, що є звичайною перервою.

Єдине, чого ви не хочете робити, коли ламаєте двигун, це залишати його простоювати. Якщо він не працює на повному навантаженні або принаймні на змінному від середнього до повного навантаження, він може засклити кільця та стінки циліндра, і у вас на руках буде масляний пальник..”

Раніше обкатка двигуна була стандартною процедурою для нових автомобілів. І це все ще так, що ви повинні спочатку уникати роботи двигуна на високих обертах 1300 миль. Експерти рекомендують максимум 3500 об/хв і 90 миль/год для дизельних моделей і 4500 об/хв і 100 миль/год для газових моделей.

Оцініть статтю