Чи потрібно повідомляти за 30 днів, щоб скасувати свій телефонний контракт?

Потім ви отримаєте текстове повідомлення у відповідь, чи ви все ще маєте контракт і чи є якісь витрати, якщо ви покинете зараз. Майже всі постачальники вимагають попередження за 30 днів, якщо ви бажаєте піти.

Незалежно від вашої підстави, для розірвання будь-якого контракту необхідне повідомлення. Як правило, це повідомлення надходить у формі письмового документа, в якому чітко пояснюється ваше рішення розірвати договір, чому ви бажаєте це зробити та на яких підставах.

Ви можете мати законне право скасувати договір без комісії, якщо:

  1. ви зареєструвалися менше 14 днів тому – це називається «періодом охолодження»
  2. ціна вашого контракту зростає, і ваш постачальник дав вам 30 днів для скасування без комісії.
  3. виникла проблема зі швидкістю Інтернету.

Зв’яжіться зі своїм оператором мобільного зв’язку, щоб повідомити, що ви хочете скасувати свій договір. Ви можете зателефонувати, надіслати безкоштовне текстове повідомлення або надіслати їм електронний лист. Якщо у вас все ще діє контракт, вам потрібно буде сплатити будь-які вихідні комісії або викупити решту контракту, перш ніж ви зможете вийти.

Це важливо мати на увазі. Якщо ви все ще маєте контракт із своїм існуючим постачальником або щодо угоди лише про SIM-карту, або про контракт із телефоном і тарифом, Вам, ймовірно, доведеться переглянути решту свого контракту, перш ніж ви зможете змінитись. Технічно ви можете оплатити решту місяців відпустки.

Оцініть статтю