Чи робить IKEA помилки?

І за ці роки було багато помилок і дорогих уроків для IKEA. Деякі проекти були зупинені на цьому шляху, ще до того, як вони досягли магазинів або клієнтів. Але інші встигли вийти на ринок, іноді з такими катастрофічними результатами, що IKEA доводилося вибачатися або навіть відкликати продукти.

Глобального продавця меблів і товарів для дому IKEA критикували за різні проблеми, включно з ними джерело сировини, розмір їхніх магазинів, вплив їхніх магазинів на місцеві громади, порушення законодавства та несправедливу чи дискримінаційну бізнес-практику тощо.

Якщо його було придбано протягом 365 днів після повернення, наша щедра політика повернення гарантує вам, і ми з радістю допоможемо вам придбати потрібний товар у магазині! Ви знайшли це корисним?

Коли ви робите покупки в IKEA, Ви не повинні очікувати, що знайдете якісні меблі реліквії. Хоча більшість продуктів, безумовно, доступні, довговічність зазвичай не є загальною ознакою. (Дуже часто доступність і якість не йдуть рука об руку, якщо ви не купуєте вживані меблі.)

Якщо предмет або його частина пошкоджена, будь ласка зв’яжіться з нами або відвідайте службу підтримки клієнтів в одному з наших магазинів, щоб подати претензію. Щоб це було без проблем, підготуйте номер замовлення або документ, що підтверджує покупку. Якщо ви не можете піти в магазин, зв'яжіться з нами тут, і ми підтримаємо вас.

IKEA переїхала до США в 1970-х роках і зіткнулася з багатьма проблемами асортимент меблів не відповідав американському стилю життя. Наприклад, склянки IKEA були меншими, ніж звикли американці – споживачі помилково купували вази для квітів, щоб пити з них!

Оцініть статтю