Чи збільшили США кошти на інфраструктурну програму для країн, що розвиваються, понад 30 мільярдів доларів?

Закон про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця (IIJA), також відомий як двопартійний закон про інфраструктуру (BIL), був підписаний президентом Байденом 15 листопада 2021 року. Закон дозволяє виділити 1,2 трильйона доларів на транспорт та інфраструктуру, з яких 550 мільярдів доларів спрямовуються на " нові» інвестиції та програми.

Масштабна інфраструктура зазвичай створюється державним сектором і фінансується ним податкові надходження. Інфраструктура часто може створюватися в менших масштабах приватними фірмами або місцевими органами влади.

Два роки тому президент Байден підписав двопартійний закон про інфраструктуру («BIL»). BIL спрямовує 1,2 трлн доларів федеральних коштів на проекти транспортної, енергетичної та кліматичної інфраструктури, більшість із яких розподіляється через державні та місцеві органи влади.

Федеральний уряд витратив 44,8 мільярда доларів на інфраструктуру у 2023 році та перерахував штатам додаткові 81,5 мільярда доларів. У 2021 році державні та місцеві органи влади витратили 218,5 мільярдів доларів на транспорт та інфраструктуру без урахування трансфертів федерального уряду.

Двопартійний закон про інфраструктуру інвестував мільярди доларів у сільські громади по всій країні, забезпечивши доступний високошвидкісний Інтернет, безпечні дороги та мости, сучасні системи водовідведення, чисту питну воду, надійну та доступну електроенергію та добре оплачувану роботу в кожній сільській громаді.

Оцініть статтю