Чим відрізняється Shiseido?

Shiseido будує свій бренд на п’яти ключових моментах: креативність та інновації в усіх пропозиціях продукції. Унікальне поєднання східної містики та чутливості з цінностями західної моди.

Історія та традиції Shiseido характеризуються довга низка інновацій і перших категорій, які неодноразово встановлювали нові стандарти та вплив яких поширювався на всю індустрію краси. Через 150 років наша відданість інноваціям залишається непохитною, як і раніше.

Таким чином, внутрішня конкурентна перевага Shiseido базується на потужний потенціал науково-дослідних розробок, диверсифіковане портфоліо продуктів і орієнтований на клієнта підхід. Ці сильні сторони допомагають компанії зберігати лідерські позиції в галузі догляду за шкірою та задовольняти мінливі вимоги клієнтів.

Японський Shiseido став останнім брендом класу люкс, який постраждав від падіння в Китаї, акції впали. Shiseido стає останньою жертвою серед люксових брендів, включаючи власника Cartier Richemont і Gucci Kering, які постраждають від уповільнення зростання та довіри споживачів до другої за величиною економіки світу.

Альтернативи SHISEIDO та подібні бренди. SHISEIDO є популярним брендом у категорії «Краса», а користувачі Thingesting оцінюють його на 4,5 за 4 відгуками. Серед інших альтернативних брендів E.l.f, Tower 28 Beauty і Fenty Beauty.

Shiseido будує свій бренд на п'яти ключових моментах: Креативність та інноваційність у всіх пропозиціях продукції. Унікальне поєднання східної містики та чутливості з цінностями західної моди. Застосування клінічно перевірених формул для створення продуктів, які покращать догляд і красу шкіри.

Оцініть статтю