Вчителі західної освіти справді відіграють певну роль у тому, щоб скеровувати учнів до виявлення та розвитку їхніх здібностей і потенціалу. Порівняно із західною освітою, Східна філософія освіти дотримується концепції навчання. Учні отримують повні знання від викладачів у класі.
Західна та східна культури мають різні вірування та цінності. Західна культура приділяє більшу увагу особистій свободі, демократії та правам людини. Навпаки, східна культура цінує соціальну гармонію, обов’язок і повагу до влади.
Західна філософія вважає, що мотивація учнів до навчання може підвищити впевненість у собі. З іншого боку, вчитель у східній філософії освіти несе повну відповідальність за проведення навчальної діяльності. Ця філософія керує одностороннім навчальним середовищем.
Відмінності в східній і західній філософіях Я У той час як західні ідеології стверджують, що людське «я» існує окремо від усіх інших індивідів, східні ідеології заперечують існування фіксованого людського «я».. У східній думці «я» — це ілюзія.
Основна увага західної освіти полягає в тому, щоб забезпечити всебічну освіту, яка наголошує на критичному мисленні, вирішенні проблем і самостійному навчанні. Він поєднує теоретичні знання з практичними навичками та все більше включає технології та цифрові інструменти навчання.
Західна освіта наголошує на активному навчанні, яке передбачає активну участь учнів у класі та групових дискусіях, тоді як східна освіта реалізує пасивне навчання в класі.