Чому було важливо мати рефрижераторні вагони?

Рефрижераторний залізничний транспорт зробила революцію у м’ясопереробній та інших сільськогосподарських галузях, розширивши ринки для свіжої продукції.8 липня 2020 р

Вагон-рефрижератор був не просто інновацією на залізниці, а один із важливих компонентів багатовікових зусиль щодо охолодження та збереження швидкопсувних харчових продуктів. Його можна зрозуміти в історичному контексті холодильного обладнання, агробізнесу, м’ясопереробки, глобальної торгівлі, транспортування продуктів харчування та споживання.

Холодильна техніка в поєднанні із залізницею допомогла спричинити те, що багатства Сполучених Штатів почали текти на захід, підвищення доходу на душу населення працівників центрів пакування харчових продуктів і перевалки в Чикаго і Канзас-Сіті за рахунок працівників у Бостоні, Нью-Йорку та Філадельфії.

«М'ясопереробна» промисловість найбільше постраждав від рефрижераторного вагона. М’ясопереробна промисловість розвивалася завдяки використанню залізниць для доставки великої кількості м’яса на переробні підприємства у великих містах.

У 1880-х роках широке використання вагонів-рефрижераторів чиказькими м’ясопакувальниками дозволив відправляти свіже м'ясо, особливо яловичинуне лише у великих містах, але й у невеликих містах по всій країні, включаючи міста Вайомінгу. Густав Свіфт очолив галузь доставки свіжої яловичини.

Кораблі-рефрижератори та залізничні вагони принесли пряму користь транспортування на великі відстані до світових ринків фруктів, яловичини та пшениці. Ці досягнення в транспорті дозволили транспортувати швидкопсувні товари, такі як фрукти та м’ясо, на великі відстані без псування.

Оцініть статтю