Чому Червоний Півень змінився?

У 2021 році до нас звернувся улюблений курячий магазин Австралії, який потребував оновлення бренду. Продажі та акції зменшувалися, а бренд втратив свою актуальність і культурно застарів.

Культовий заклад швидкого харчування, який конкурує з KFC, зробив крок до того, щоб стати ними після того, як він серйозно змінив меню напоїв. Мережа Aussie, заснована в 1972 році, дала перевагу Coca-Cola та залучила Pepsi — вже деякий час основний продукт KFC.

Компанія під назвою Steggles Holdings володіла 27 Big Roosters у Новому Південному Уельсі, дев’ятьма у Вікторії та мала 16 франшиз, усі з яких були куплені власником Red Rooster Коулзом Майєром у 1986 році. Коулз Маєр негайно перетворив ці локації на Червоних півнів, розширивши свою мережу до Нового Південного Уельсу.

Червоний Півень пройшов повну оновлену торгову марку, оновлюючи як імідж бренду, так і продукт, щоб відповідати мінливим уподобанням клієнтів і культурним тенденціям в одному з найважчих сегментів ринку для роботи.

червоний півень завжди був пепсі, тому що pepsi заснувала компанію red rooster, taco bell та іншу компанію швидкого харчування, щоб продавати pepsi, це все. Вони так хотіли продати пепсі, що зробили червоного півня.

Щодо смаку півня, ми боїмося, що відповідь буде досить нудною. Як ви, напевно, здогадалися, на смак півники нагадують курку. Проте більшість людей вважають м’ясо півня набагато більш насиченим, ніж м’ясо курки — схоже на темне м’ясо індички. Це є за рахунок щільного збору м’язових волокон півня.

Оцініть статтю