Чому мій iPod touch не синхронізує музику?

Можливі причини несинхронізації iPod: – USB-кабель або USB-порт зламаний або недоступний. – З’єднання між iPod та iTunes/комп’ютером нестабільне. – Версія вашої операційної системи iPod або iTunes застаріла. – Ви не авторизували свій iTunes або комп’ютер. 11 травня 2023 р

Синхронізуйте музику між своїм Mac і iPhone, iPad або iPod touch

  1. Підключіть пристрій до Mac. …
  2. У Finder на Mac виберіть пристрій на бічній панелі Finder. …
  3. Натисніть «Музика» на панелі кнопок.
  4. Установіть прапорець «Синхронізувати музику на [назва пристрою]», щоб увімкнути синхронізацію музики.

Переконайтеся, що на всіх ваших пристроях увімкнено Sync Library і ви ввійшли за допомогою того самого Apple ID, який ви використовуєте з Apple Music. Якщо ваша музична бібліотека зберігається на вашому комп’ютері, перевірте хмарний статус пісень, щоб знайти відсутню музику та вирішити проблеми.

У програмі iTunes на ПК з Windows: Натисніть кнопку iPod touch у верхньому лівому куті вікна iTunes, натисніть «Підсумок», а потім виберіть «Синхронізувати з цим [пристроєм] через Wi-Fi» (у «Параметрах»)..

Якщо ваш iPod не відтворює музику чи взагалі не видає жодних звуків, спочатку перевірте простий… переконайтеся, що iPod знаходиться в режимі «відтворення», а не «паузи» (і якщо перемикач «Hold» знаходиться в заблокованому положенні, вам потрібно буде розблокувати його, щоб відрегулювати елементи керування), переконайтеся, що гучність встановлено на розумний рівень, і…

Можливі причини несинхронізації iPod: – З’єднання між iPod та iTunes/комп’ютером нестабільне. – Версія вашої операційної системи iPod або iTunes застаріла. – Ви не авторизували свій iTunes або комп’ютер. – Ви ввімкнули «iCloud Music Library» або «Sync Apple Music».

Оцініть статтю