Чому мій телефон не вловлює сигнал стільникового зв’язку?

Несприятлива погода, перешкоди від будівельних матеріалів або місцевості, відстань до найближчої вежі стільникового зв’язку або перевантаження мережі все це може сприяти поганому сигналу.12 березня 2024 р

1 Ваш телефон потрібно перезавантажити. 2 Ви перебуваєте в місці з поганим стільниковим зв’язком. 3 Ваш телефон у режимі польоту. 4 Ваш телефон не підключається до найкращого сигналу.

Перезавантажте телефон Найпростіший і часто найефективніший спосіб вирішити проблему відсутності послуги чи сигналу на телефоні Android або Samsung – це перезапустити його. Це призведе до скидання всіх процесів, які можуть заважати роботі вашого пристрою.

A: Щоб вирішити проблему «Мобільна мережа недоступна», спробуйте перезавантажити телефон, перевірити налаштування режиму польоту, повторно вставити SIM-карту, оновити програмне забезпечення телефону, перевірити покриття мережі, скинути налаштування мережі або зв’язатися зі своїм постачальником послуг мобільного зв’язку допомогу.

Вимкніть і знову ввімкніть з’єднання телефону це найшвидший і найпростіший спосіб спробувати вирішити ваші проблеми з сигналом. Якщо ви переходите з одного місця в інше, перемикання режиму польоту перезапускає модеми Wi-Fi, Bluetooth і стільникової мережі, що змушує їх знаходити найкращий сигнал у цьому регіоні.

Щоб виправити непрацюючий приймач телефонного сигналу на Android, потрібно спочатку перезапустіть мобільний пристрій. Якщо після цього приймач телефонного сигналу не працює, перемкніть режим польоту. Якщо приймач телефонного сигналу не працює, вам доведеться вручну вибрати мережу.

Оцініть статтю