Чому моя гарнітура Razer не працює?

Спочатку перевірте, чи немає проблеми з обладнанням. Підключіть свій RazerГарнітура за допомогою іншого аудіопорту на вашому пристрої. Тоді закрийте це Гарнітура на інший пристрій, щоб перевірити, чи це працює Гарнітура працює.7 червня 2024 р

Спочатку перевірте з’єднання між гарнітурою та мобільним телефоном. Крім того, ви можете вимкнути телефон і гарнітуру, трохи почекати й увімкнути їх знову. Встановлюючи з'єднання, переконайтеся, що обидва пристрої знаходяться близько один до одного.

Щоб створити пару через Bluetooth, навушники потрібно спочатку вимкнути. Переконайтеся, що акумулятор достатньо заряджений і Натисніть і утримуйте кнопку живлення приблизно 5 секунд, доки світлодіод поруч із кнопкою живлення не почне блимати синім. Ваш Razer Opus X тепер у режимі сполучення Bluetooth (ви почуєте сповіщення «Pairing»).

Переконайтеся, що навушники під’єднано до порту аудіокабелю 3,5 мм на гарнітурі. Гучність не дорівнює 0. Див. Зміна параметрів об’єктива. Переконайтеся, що кабель USB під’єднано до порту USB 3.0 або новішої версії вашого комп’ютера.

Спробуйте це: якщо ваш Гарнітура має кнопку вимкнення звуку, переконайтеся, що вона є ні є активним. Переконайтеся, що ваш мікрофон або Гарнітура правильно підключено до комп’ютера. Переконайтеся, що ваш мікрофон або Гарнітура є записуючим пристроєм системи за замовчуванням.

Перевірте налаштування звуку: переконайтеся, що ваш Гарнітура встановлено як вихідний аудіопристрій за замовчуванням у налаштуваннях звуку. Почніть свій ПК нове: простий перезапуск іноді може вирішити проблеми з виявленням пристрою.

Оцініть статтю