Чому не вмикається особиста точка доступу iPhone?

У меню «Налаштування» > «Особиста точка доступу» переконайтеся, що «Особиста точка доступу» ввімкнено. Якщо ви не можете знайти або ввімкнути особисту точку доступу Переконайтеся, що ваш оператор бездротового зв’язку ввімкнув персональну точку доступу та ваш план бездротового зв’язку підтримує її.

Налаштуйте особисту точку доступу на iPhone Перейдіть у «Налаштування» > «Стільниковий зв’язок», торкніть «Налаштувати особисту точку доступу», а потім дотримуйтеся вказівок на екрані. Якщо ви налаштували свій iPhone на використання двох SIM-карт, Personal Hotspot використовує вибрану вами лінію для стільникових даних. Перегляньте розділ Налаштування двох SIM-карт.

На своєму смартфоні перейдіть до Налаштування>Підключення>Інші мережі>Обмін Інтернетом і Мобільна точка доступу слідувати стежці. мобільний доступ Активуйте функцію точки доступу, пересунувши повзунок праворуч від точки.

Якщо ваш оператор дозволяє, ви можете переглянути налаштування APN в одному з таких місць: Налаштування > Стільниковий > Стільникова мережа передачі даних Налаштування > Мобільні дані > Параметри мобільних даних > Мережа мобільних даних

Перейдіть у «Налаштування» > «Конфіденційність і безпека», а потім торкніть «Звіт про конфіденційність програми».. Звіт про конфіденційність програми показує, як програми використовують дозволи, які ви їм надаєте, і їх мережеву активність.

У меню «Налаштування» > «Особиста точка доступу» переконайтеся, що «Особиста точка доступу» ввімкнено. Якщо ви не можете знайти або ввімкнути особисту точку доступу Переконайтеся, що ваш оператор бездротового зв’язку ввімкнув персональну точку доступу та ваш план бездротового зв’язку підтримує її.

Оцініть статтю