Чому програма лояльності Plenti не зацікавила покупців у США?

Загалом Програма повільно спонукала клієнтів від зосередженості на точках до досвіду та прагнень. Ця еволюція змусила б клієнтів свідомо з нетерпінням чекати використання Plenti по-новому, а не очікування знижок у POS, які встановлює кожна інша програма лояльності.

Plenti — американська програма винагород, створена American Express у 2015 році припинено в 2018 році. Під час роботи Plenti дозволяє користувачам заробляти бали в одному роздрібному продавці та використовувати їх у тих самих або інших роздрібних продавців, які були зареєстровані в програмі.

Зазвичай програма лояльності не працює через: недостатня поінформованість. Якщо клієнти не знають про програму, як вони збираються зробити покупку? Обов’язково інформуйте свою аудиторію про майбутні програми лояльності для них.

Може бути кілька причин, чому програми лояльності не дають бажаних результатів. Вибрана вами концепція може не відповідати галузі, в якій ви працюєте. Можливо, ваша математика помиляється, і співвідношення ціни та балів здається невигідним. Або пропоновані переваги є непривабливими або їх бракує різноманітності.

Ви б повірили в це 97% програм лояльності не вдається? І 77% з них виходять з ладу протягом двох років або менше.

З моменту запуску наприкінці 2014 року Plenti, який раніше був відомий як RateSetter, отримавши ім’я британського однорангового кредитора, який започаткував місцевий бізнес, профінансував кредити на суму близько 870 мільйонів доларів США понад 55 000 позичальникам.

Оцініть статтю