Чому Suzuki покинула Китай?

ТОКІО — Suzuki Motor припинить виробництво автомобілів у Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу, на тлі падіння продажів і зростання електромобілів, сфера, в яку японський автовиробник не пробирався. Натомість він зосередить свої ресурси на зростаючому індійському ринку та відносно невикористаному ринку Африки. 5 вересня 2018 р.

Є багато причин, чому Suzuki зазнала невдачі в Сполучених Штатах, фальшиві журнальні історії, невеликі запаси, слабке покриття дилерів і відсутність продажів є головними серед них. Так, існувало упередження щодо бренду, і деякі з їхнього вибору для виробництва в США були поганими.

Низькі обсяги продажів ускладнювали ефективну конкуренцію на ринку США. Обмежений модельний ряд: Suzuki мала відносно невелику лінійку автомобілів у Сполучених Штатах, що обмежувало її привабливість для американських споживачів. Відсутність різноманітного асортименту позашляховиків і кросоверів, wh.

Сьогодні Suzuki є одним із найбільших у світі автовиробників і відомим брендом на важливих ринках, включаючи Японію та Індію, але більше не продає автомобілі в Північній Америці.

Відразу слід зазначити, що Toyota і Suzuki — це окремі компанії. Toyota Motor Corporation дійсно володіє 4,94% Suzuki, а Suzuki Motor Corporation володіє 0,2% Toyota Motor Corporation, але це перехресне володіння не впливає на діяльність обох компаній.

Suzuki припинила продажі автомобілів у Сполучених Штатах і Канаді між 2012 та 2013 роки. Автомобілі для ринку Північної Америки з 2014 року продаються виключно в Мексиці.

Оцініть статтю