Чому Thomson поставив підсідельні штирі?

Конструкція підсідельного штиря Thomson включає плавкий запобіжник для запобігання катастрофічній поломці. Усі тестовані підсідельні штирі, що змагалися, катастрофічно вийшли з ладу з компонентами сидіння та затискача, іноді шматки труби та головки відлітали на всі боки.

Теорія, що стоїть за цим, полягала в тому, щоб забезпечити правильний розподіл ваги (в ідеалі 60 % на задню частину велосипеда, 40 % на передню частину). Припускаючи кут підсідельної труби 73 градуси, невдача дозволив більш ефективно задіяти підколінні сухожилля та сідничні м’язи.

Невдача є 16 мм на всіх постах Thomson. це просто вигин у трубці, голова все ще нульова назад.. тому вам потрібна достатня довжина поза кадром.

Величина відступу або зміщення становить найкраще визначити під час базової підгонки велосипеда в магазині велосипедів-учасників. Вони розглядатимуть співвідношення між вашими колінами та віссю педалі, а також ваш кут/рухливість стегон і визначатимуть, наскільки далеко ви повинні сидіти за шатуном.

Відступ або зсув підсідельного штиря — це відстань між середньою лінією підсідельного штиря та місцем кріплення сідла. Багато підсідельних стовпів мають «нульове зміщення», або іншими словами, сідло знаходиться прямо на одній лінії з центром підсідельного стовпа.

Максимальна глибина вставлення підсідельного штиря залежить від розміру рами. Постійна стійка має вигин у напрямку до верхньої частини стрижня, який розміщує сідло далі на велосипеді, тоді як вбудована стійка повністю пряма.

Оцініть статтю