Чому Ultraman такий популярний у Китаї?

Згідно з токійською компанією Tsuburaya Productions Co., яка створила програму, яка вперше вийшла в ефір на японському телебаченні в 1966 році, онлайн-розповсюдження китайського дубляжу серіалів на різноманітних відеоплатформах та широкий продаж товарів привели до популярності Ultraman у Китаї. 1 січня 2024 р

У Японії бренд Ultraman з 1966 по 1987 рік отримав 7,4 мільярда доларів США прибутку від мерчандайзингу. Це робить його однією з найприбутковіших медіа-франшиз усіх часів. Ultraman був третім у світі найбільш продаваним ліцензійним персонажем у 1980-х роках, головним чином завдяки його популярності в Азії.

Японія Більше 40 років Ultraman є одним із Японії найпопулярніші супергерої разом з іншими персонажами серії Ultra, які борються з кайдзю (гігантськими монстрами) і ворожими прибульцями.');})();(function(){window.jsl.dh('dh25Zsu8IfmUseMPpd3HoA8__20','

Так, це так. Принаймні в Гонконзі та Гуандуні це справді так. І це справді популярно в Китаї. Для мене Ultraman Tiga — перша серія Ultraman, яка має сенс.

The Народився в Японії Франшиза про супергероїв Ультрамена викликала шалений фурор у Китаї приблизно через три десятиліття після того, як вона була там уперше показана: діти вимагали придбати новітні товари, а сім’ї відвідували тематичні парки та зупинялися в першому у світі готелі Ультрамена.

Згідно з токійською компанією Tsuburaya Productions Co., яка створила програму, яка вперше вийшла в ефір на японському телебаченні в 1966 році, онлайн-розповсюдження китайських дубльованих серіалів на різноманітних відеоплатформах та широкий продаж товарів привели до популярності Ultraman у Китаї.

Оцініть статтю