Чому Valve ніколи не знімала Half-Life 2 епізод 3?

"Epistle 3" Laidlaw залишив Valve у 2016 році. Пізніше він сказав, що втомився від жанру шутерів від першої особи і став «менше зацікавлений у спробах вирішити проблеми історії, притаманні стилю розповіді Half-Life».

Що стосується того, чому проект було закрито в 2015 році, Маквікер називає це "внутрішній конфлікт» і вище керівництво втрачає інтерес до випуску традиційних шутерів від першої особи та віддає перевагу зосередженню на віртуальній реальності.

Волпав відповідає, кажучи це пов’язано з «плоскою структурою» компанії, у якій проекти в студії є добровільними, що означає, що має бути достатньо людей, зацікавлених у грі, щоб виправдати її розробку.

Документальний фільм підтверджує те, що ми чули раніше, а саме те, що скасування Half-Life 3 в основному можна пояснити проблеми з розробкою двигуна Source 2. Ці технічні проблеми фактично завадили Valve досягти серйозного прогресу в цьому продовженні.

однак, Valve розглядала гру як частину епізодичного проекту Half-Life 2, від якого вони відходили в той час, коли розроблявся Ravenholm: розповсюдження Episode Two наполегливо припускає, що зусилля компанії краще витратити на повноцінні ігри.

Після цього епізод третій був скасований Valve відмовилася від епізодичного розвитку і почала розробляти новий ігровий движок, Джерело 2. Ще один епізод Half-Life 2 від Junction Point Studios було скасовано після того, як Junction Point було придбано Disney Interactive Studios.

Оцініть статтю