Чому я не можу надіслати пошту, але я можу її отримати?

Ви більше не можете надсилати електронні листи, але можете їх отримувати? Якщо у вас виникають проблеми з надсиланням електронних листів, але ви можете нормально отримувати електронні листи, ймовірно, це причина порт вихідної пошти 25 заблоковано вашим Інтернет-провайдером.

Переконайтеся, що ви підключені до Wi-Fi або мобільного передавання даних. Якщо у вас повільне з’єднання, надсилання електронної пошти може зайняти деякий час. Якщо ви надіслали електронний лист через поштовий клієнт, наприклад Apple Mail або Outlook, спробуйте надіслати його через mail.google.com або програму Gmail.

Зв’яжіться з відправником зниклого повідомлення Попросіть відправника зробити наступне: Попросіть відправника переглянути папки «Надіслані» та «Чернетки». Якщо електронного листа немає в цих папках, можливо, відправник видалив його перед надсиланням.

Коли це Outlook– програма немає е-може надсилати електронні листи або отримати, може це викликано різними проблемами.

  • А Outlookнадбудова, яка не працює.
  • Неправильні налаштування електронної пошти.
  • Програмне забезпечення безпеки, якепошта блоки.
  • Один пошкоджений Outlook– профіль.
  • Проблема з Outlookдодаток.

Причини, чому e-листи не надходять Простіше кажучи, це стосується місцевої електронноїпошта клієнт, яким ви користуєтеся, місцевий інтернет-провайдер, сервер сторони-відправника, часто різні фільтри спаму, сервер сторони-одержувача та обліковий запис одержувача.

Жорстка відмова спричинена постійною проблемою, яка перешкоджає доставці електронного листа одержувачу. Деякі поширені причини: Адреса електронної пошти одержувача недійсна, що означає, що вона може містити орфографічні помилки, більше не використовується або може не існувати.

Оцініть статтю