Чому я не можу надсилати повідомлення через SMS?

Не вдалося зв’язатися з одержувачем або в нього не ввімкнено пристрій. Вхідні одержувача заповнено. Одержувач не приймає текстові повідомлення. Можливо, ви ввели неправильний номер.

Переконайтеся, що ваш оператор підтримує SMS, MMS або RCS. Перевірте свою підписку або кредит на дзвінки, щоб дізнатися, чи достатньо цього для надсилання/отримання повідомлень. Переконайтеся, що у вас є прийом. Перевірте, чи ввімкнено режим польоту.

Кроки, які варто спробувати Переконайтеся, що ви підключені до Інтернету. Перезапустіть пристрій. Переконайтеся, що ви завершили процес підтвердження свого номера телефону. Переконайтеся, що номер телефону вашого контакту збережено на вашому пристрої в повному міжнародному форматі.

Перейдіть до Налаштування > Повідомлення та переконайтеся, що опції iMessage, Надіслати як SMS і MMS увімкнено. Якщо у вас виникають проблеми з надсиланням повідомлень iMessage, ви можете спробувати вимкнути iMessage у меню «Налаштування» > «Повідомлення», а потім знову ввімкнути його.

Вимкніть і знову ввімкніть Wi-Fi на телефоні. Переконайтеся, що ваш телефон і комп’ютер підключено до Інтернету з хорошим сигналом. Якщо у вас проблеми з підключенням, перезавантажте телефон. Переконайтеся, що для Google увімкнено фонові дані Щоб повідомити на вашому телефоні.

Перейдіть до Налаштувань. Залежно від версії Android на телефоні виконайте одну з таких дій: Android 7 або новішої версії: торкніться, запустіть і торкніться SMS-програми. Android 6: торкніть «Програми», потім торкніть > Налаштувати програми > Програми за замовчуванням > Програма для обміну повідомленнями за замовчуванням.

Оцініть статтю