Через 15 років своєї кар’єри вони залишаються незмінними фаворитами в Японії, де їхню популярність частково можна пояснити тим, що вони дотримуються того самого стилістичного шаблону, що й місцеві герої, такі як Hi-Standard і 10-Feet – це, звичайно, не тому, що вони значно розвинули своє мистецтво. 22 липня 2015 р
Незадовго до відходу учасника гурту Джастіна Мауріелло Zebrahead випустили Waste of MFZB виключно в Японії, через їхню популярність там. Зрештою він досяг вершини тамтешніх чартів під номером.
Вважається, що в цей вид спорту вперше почали грати в 1945 році японські ополченці, щоб підготуватися до битви в бурхливий період для країни. Це пояснює, чому нові кадети Академії національної оборони Японії грають у бо-таоші як частину знаменитої щорічної церемонії вступу в інститут.
Японія є батьківщиною багатьох вулканічних гарячих джерел. В Японії завжди було достатньо природної гарячої води, і купання завжди було частиною життя. З давніх часів вода й купання були не лише очищенням, а й тим, і іншим асоціювалися з очищенням душі.
Японська каліграфія має багато цілей. Це форма мистецтва, засіб спілкування, а також практика дзен, яка викликає гармонію та мудрість. Цей важливий навик передається з покоління в покоління, підкреслюючи красу та збалансованість письма.
Кращі японські бренди в усьому світі
- 1: Toyota.
- 2: Honda.
- 3: Nissan.
- 4: Канон.
- 5: Sony.
- 6: MUFG.
- 7: Panasonic.
- 8: Uniqlo.