Де найкраще розмістити рекламу в журналі?

Внутрішня передня кришка: це одне з найбажаніших місць розміщення реклами в журналах. Вони розроблені з привабливими візуальними ефектами з великими зображеннями та ефектними назвами, щоб дійсно привернути увагу читача.

Праві сторінки Тому, коли ми читаємо журнал, ви побачите праву сторінку, а не ліву. Ось чому нижня права частина сторінки відома як «прив’язка». Це, мабуть, найбажаніше місце для розміщення реклами, що також означає високу вартість.

Щоб переконатися, що вашу рекламу побачать, вона має з’явитися в області, відомій як "вище згину'. Це передбачає, що читачі зосереджуватимуться на верхній половині сторінки. Ймовірно, саме тут з’являються найважливіші новини, і якщо журнал містить розділ новин, це емпіричне правило застосовуватиметься і тут.

Великі видання можуть використовувати всі ці стратегії, тоді як невеликі нішеві журнали можуть покладатися лише на деякі.

  1. Реклама магазину додатків. …
  2. Оголошення в соціальних мережах. …
  3. Медійна та цифрова реклама публікацій. …
  4. Реклама району метро. …
  5. Партнерський маркетинг. …
  6. Партнерство з цифрової дистрибуції. …
  7. Електронний маркетинг. …
  8. Пряма поштова розсилка.

Оголошення в авторитетній газеті чи журналі може підвищити довіру до вашого бренду. Цільова аудиторія. Друковані видання часто мають чітко визначені демографічні показники та читацьку аудиторію.

The передня обкладинка, задня обкладинка, внутрішня сторона обкладинки, внутрішня частина задньої обкладинки та сторінка зі змістом отримати якомога більше очей для будь-якого журналу, тож хапайте їх, якщо зможете. Інше місце преміум-класу, яке доступне, але лише в деяких журналах, — центральний подвійний розворот.

Оцініть статтю