Що таке лямбда-зонд? Розташований лямбда-зонд всередині випускного колектора поблизу двигуна, з автомобілями, обладнаними EOBD. У випадку EOBD II (європейські транспортні засоби після 2001 року) також має другий датчик після кожного каталітичного нейтралізатора з метою вимірювання продуктивності каталітичного нейтралізатора.
Чи можна їздити на моєму автомобілі, якщо в нього несправний датчик кисню? Ми рекомендуємо не їздити з поганим датчиком кисню, оскільки трансмісія не працює на правильній паливній суміші. Хоча це може здатися нормальним, але якщо трансмісія працює насичено і використовує надмірне паливо, це може почати засмічувати каталітичний нейтралізатор.
Ознаки несправності лямбда-зонда
- Пробій запалювання двигуна.
- Жорсткий холостий хід.
- Велика витрата палива.
- Світлова лампа керування двигуном.
- Низька продуктивність.
- Невдалий тест на викиди.
Якщо лямбда-зонд несправний, жодні дані не надсилатимуться до ECU, який потім використовуватиме помилкову інформацію. Це, швидше за все, збільшить споживання палива, а згодом і забруднюючі викиди. Згодом це може призвести до засмічення каталітичного нейтралізатора, який потім доведеться замінити.
два датчики У Opie Oils легко знайти відповідні датчики лямбда/кисню (o2) для вашого автомобіля. Скористайтеся наведеним вище пошуком, щоб швидко знайти запчастини, які підходять саме для вашого автомобіля. Кожен автомобіль з регульованим каталітичним нейтралізатором має принаймні один лямбда-зонд; для більшості сучасних автомобілів потрібні два датчики.');})();(функція(){window.jsl.dh('7qe4ZrDfPMjI0PEPvsiVmQ8__33','
Коштує новий лямбда зонд від £100 до £200 в середньому (сама запчастина), а часу на заміну слюсарю потрібно небагато – близько 1-1,5 годин праці.