Для чого використовується модель Бартлетта і Гошала?

Ця теорія розглядає різні підходи до управління бізнесом, який працює на міжнародному рівні. У ньому висвітлюються два ключові чинники при виборі того, як управляти міжнародним бізнесом: Потенційний приріст витрат від глобальної інтеграції (наприклад, економія на масштабі маркетингу, виробництва чи досліджень)

Модель Бартлетта і Гошала вказує на стратегічні варіанти для компаній, які бажають керувати своїми міжнародними операціями на основі двох факторів: оперативності на місцевому рівні та глобальної інтеграції.

Багатонаціональні корпорації обирають одну з чотирьох основних міжнародних стратегій: (1) міжнародний (2) багатонаціональний, (3) глобальний і (4) транснаціональний.

Слідом за Прахаладом і Дозом (1987), Бартлетт і Гошал (1989) стверджують, що локальна чуйність і глобальна інтеграція справді можуть бути досягнуті одночасно, і розробляють типологію, засновану на матриці чотирьох стратегій: міжнародні, багатонаціональні, глобальні та транснаціональні.

Ланцюжок створення вартості – це використовувана бізнес-модель вивчити всю діяльність компанії, пов’язану з переходом продукту чи послуги від ідеї до продукту, який можна продати. В ідеалі компанії можуть використовувати модель ланцюжка створення вартості, щоб посилити свою точку зору та збільшити маржу прибутку – більше ефективності та менше витрат.

Зараз Бартлетта визнано одним із перших когнітивних психологів. Бартлетт (1932) Війна привидів. мета: дослідити, чи на пам’ять людей про історію впливають попередні знання (схеми) і наскільки пам’ять є реконструктивною.

Оцініть статтю