Groupon все ще актуальний?

сьогодні, він все ще працює, але втрачає гроші та готовий залишитися без грошей протягом наступного року. Злет і падіння Groupon — яскраве нагадування про те, що не все золото, що блищить. Це урок про важливість сталого зростання, небезпеку надмірної реклами та потребу в надійній, прибутковій бізнес-моделі. 20 липня 2023 р.

За останні кілька років кількість покупців Groupon різко впала. З майже 54 мільйонів унікальних клієнтів, які придбали принаймні одну пропозицію на сайті в четвертому кварталі 2014 року, ця цифра скоротилася до 16,1 мільйона покупців до першого кварталу 2024 року.

Nearbuy У серпні 2015 року Groupon передав контроль над своїм підрозділом в Індії Sequoia Capital і перейменував компанію Поруч купити.');})();(функція(){window.jsl.dh('KAG5ZrbWMtHHp84PmtKvsA8__31','

Після закінчення терміну придатності всі продажі є остаточними. Однак невикористаний ваучер клієнта завжди коштує принаймні суму, сплачену за нього. Навіть якщо термін дії акційної вартості минув, клієнт може використати сплачену вартість як кредит у продавця.

Groupon, Inc. (NASDAQ: GRPN) оголосила сьогодні, що має намір оприлюднити фінансові результати компанії за перший квартал 2024 року після закриття ринку у четвер, 9 травня 2024 року.. Компанія також проведе телефонну конференцію для обговорення цих результатів о 17:00 за східним часом. Groupon, Inc.

Зменшення доходів, високі маркетингові витрати, збитковість Далі у звіті про доходи стає ще гірше. У цьому кварталі Groupon витратив на маркетинг 36,5 мільйонів доларів, або 32% валового прибутку. Це був величезний стрибок порівняно з 20% валового прибутку рік тому.

Оцініть статтю