Контент-менеджери планувати та контролювати створення та підтримку веб-контенту, який відображається на різних медіа-платформах онлайн, таких як веб-сайти та блоги. Вони створюють ідентифікацію бренду організації та впізнаваність бренду, розробляючи та впроваджуючи стратегії, які зміцнюють присутність організації в Інтернеті.
Система керування вмістом (CMS) — це веб-додаток або програмне забезпечення, яке керує цифровим вмістом, дозволяючи багатьом учасникам створювати, редагувати та публікувати з однієї інформаційної панелі. Вміст у CMS зазвичай зберігається в базі даних і відображається на рівні презентації на основі набору шаблонів, як веб-сайт.
Як стати контент-менеджером
- Пройдіть сертифікаційний курс контент-маркетингу. …
- Розглянемо вищу освіту. …
- Ознайомтеся з SEO. …
- Створіть персональний сайт. …
- Подумайте про фріланс, щоб отримати досвід. …
- Подайте заявку на посаду маркетингу початкового рівня. …
- Візьміть на себе завдання з управління вмістом у межах вашої ролі.
Контент-менеджери – це експерти з маркетингу, які володіють спеціальними навичками створення та керування цільовим вмістом, який відображає бренд і аудиторія своєї компанії. Вони також займаються повсякденною роботою команди контент-маркетингу. Контент-менеджери одночасно креативні та тактичні.
Яка найвища зарплата контент-менеджера в Індії? Найвища зарплата, яку може отримати контент-менеджер ₹16,1 лакх на рік (₹1,3 л на місяць).