Хто є цільовим клієнтом SIA?

SIA фокусується на 1) ділові мандрівники («пасажири бізнес-класу») та 2) чутливі до ціни туристи («пасажири економ-класу»). Ці 2 різні групи споживачів відрізняються насамперед своїми вподобаннями.05 лютого 2013 р

(Singapore Airlines, 2019). Компанія не обслуговує північноамериканський регіон через велику відстань і відсутність перевізника на наддалекі відстані. У контексті психографічної сегментації компанія є цільовою менш чутливі до ціни люди вищого класу, які шукають якості, і ділові мандрівники, а також мандрівники, чутливі до ціни.

Термін «цільовий клієнт» стосується аудиторію, яку ви хочете залучити за допомогою своїх маркетингових зусиль. Ці люди, швидше за все, купуватимуть ваші товари чи послуги, якщо дізнаються про них завдяки одній із ваших маркетингових заходів.

Метою SIA є гарантувати, що розвиток максимізує свої вигоди та мінімізує свої витрати, особливо ті витрати, які несуть люди (включаючи ті, що знаходяться в інших місцях і в майбутньому).

Роль обслуговування клієнтів у маркетинговій стратегії Обслуговування клієнтів є важливим компонентом маркетингової стратегії Singapore Airlines. Авіакомпанія усвідомлює, що виняткове обслуговування клієнтів не тільки покращує враження від пасажирів, але й сприяє утриманню клієнтів і їх лояльності.

Цільові демографічні показники охоплюють такі сегменти ринку, як мандрівники, які подорожують на відпочинок, бізнес-мандрівники, які економлять бюджет, а також особи, які шукають короткомагістральні або регіональні рейси, задовольняючи різноманітні потреби пасажирів у різних регіонах і сегментах ринку по всьому світу.

Оцініть статтю