Хто є найбільшим конкурентом The Trade Desk?

Trade Desk конкурує з 68 інструментами-конкурентами в категорії відеорекламних платформ. Найкращі альтернативи інструменту платформи відеореклами The Trade Desk: Zemanta з 21,74%, Ooyala з 9,50%, thePlatform з 7,82% часткою ринку.

Конкуренція між DSP загострюється Google, Amazon і The Trade Desk, оскільки три компанії агресивно конкурують за рекламодавців, а майбутнє програмної реклами поставлено на карту.

Компанії, які використовують The Trade Desk for Digital Advertising Platform, включають: Walmart, американську роздрібну організацію з 2100 000 співробітників і доходом 648,13 мільярда доларів США, Volkswagen, німецьку автомобільну компанію з 656 134 співробітниками та доходом 344,71 мільярда доларів США, Cigna Healthcare, США …

Основні конкуренти Microsoft Corporation (MSFT) включають деякі з найвидатніших технологічних компаній у галузі. Список включає відомі бренди, такі як Apple (AAPL), Google (GOOG), SAP SE (SAP), IBM (IBM) і Oracle (ORCL), серед інших.

Торгове бюро

Тип компаніїГромадський
Загальний власний капітал2,16 мільярда доларів США (2023)
Кількість працівників3,115 (2023)
Веб-сайтthetradedesk.com
Виноски / посилання

Довгострокове інвестування може змінити життя, якщо ви купуєте та утримуєте справді чудові підприємства. І найякісніші компанії можуть побачити, як ціни на їхні акції зростуть у величезні суми. Наприклад, The Trade Desk, Inc. (NASDAQ:TTD) ціна акцій зросла на колосальні 329% за останні півтора десятиліття, гарний прибуток для довгострокових власників.

Оцініть статтю