Хто може відновити двигун літака?

Багато різних підприємств виконують капітальний ремонт двигуна, починаючи від виробники двигунів, великі ремонтні станції або окремі механіки силових установок.29 березня 2007 р

виробника або схваленого виробником агентства, великих і малих сертифікованих FAA ремонтних станцій і моторних майстерень, які виконують індивідуальний капітальний ремонт, або окремих сертифікованих механіків силових установок.

Капітальний ремонт і капітальний ремонт Сертифікований технік, що має кваліфікацію силової установки, може виконувати або контролювати капітальний ремонт двигуна, якщо він не обладнаний внутрішнім нагнітачем або має систему редуктора гвинта, відмінну від прямозубих передач.

Витрати на капітальний ремонт можуть бути легко запущені близько 18 000 доларів тому літак із двигуном, що вийшов з ладу, буде коштувати трохи дешевше, ніж літак із нещодавно відремонтованим двигуном. Хороша новина: більшість пілотів, які літають для відпочинку, літають менше 100 годин на рік.

Інженери-механіки Інженери-механіки працювати над механічними системами, які забезпечують належне функціонування літака. Вони проектують і розробляють двигуни, шасі та інші важливі компоненти літаків. Інженери-механіки мають важливе значення для авіаційної галузі, оскільки вони гарантують, що літаки можуть безпечно та ефективно злітати та приземлятися.');})();(function(){window.jsl.dh('SBG5ZoqPNerdkPIPtOvo8QQ__42','

Федеральне авіаційне управління (FAA) цитує заяву, що турбінні двигуни мають частоту відмов один на 375 000 годин польоту, порівняно з одним кожні 3200 годин польоту для авіаційних поршневих двигунів.

Оцініть статтю