Хто найбільше купує квіти?

Чоловіки та жінки. Чоловіки витрачають більше на квіткові подарунки. Троянди та більші квіткові композиції купують більше чоловіки, ніж жінки. Жінки купують ширший асортимент квітів і квіткових подарунків, часто за нижчою ціною.

Жінки. Давайте розглянемо кілька поширених груп клієнтів, до яких квіткові магазини можуть звернути увагу: Жінки частіше купують квіти, ніж чоловіки. Багато жінок із задоволенням дарують квіткові букети чи композиції в якості подарунків родині та друзям на дні народження, ювілеї чи просто для того, щоб прикрасити чийсь день.');})();(function(){window.jsl.dh('IAS5Zp2gE_yUxc8PoPragQ4__45','

З 2020 по 2021 рік експорт квітів зріс на 24,1%. США є найбільшим імпортером квітів із рахунком імпорту в 2,14 мільярда доларів у 2021 році. Німеччина посіла друге місце в списку, імпортувавши квітів на суму 1,63 мільярда доларів у тому ж році, за нею йде Велика Британія на третьому місці з 1,01 мільярда доларів.

Покупці в Від 25 до 34 років демографічні групи найімовірніше зроблять покупки в цій категорії, що становить майже одну четверту від загального обсягу продажів. Середній віковий розподіл продажів квітів і подарунків дуже близький до демографічних показників загальної 1000 найкращих компаній, з яких 25,1% належать до цієї категорії від 25 до 34 років.

однак, використання зрізаних квітів як подарунків сприймається молодшими поколіннями (мілленіали та покоління Z) менш прихильно, ніж старші покоління (бебі-бумери). Молодь часто розглядає квіти як «ризикований подарунок» через побоювання щодо обмеженого терміну служби вази (Rihn та ін., 2014).

Оцініть статтю