Хто з авторів говорить про навчальні матеріали?

Огальде Кареага (2008) Зазначається, що навчальні матеріали – це всі ті засоби та ресурси, які полегшують процес викладання та навчання в глобальному та систематичному освітньому контексті та стимулюють функції почуттів для легшого доступу до інформації, набуття навичок та …

Ресурси, засоби або навчальні матеріали Вони являють собою «набір слухових і візуальних елементів, малюнки s, які впливають на відчуття учнів, пробуджуючи інтерес до навчання, таким чином досягаючи осмисленого навчання» (Chancusig, et al., 2017, p. 115).

Виготський через свій внесок у зону найближчого розвитку пояснює, що його теорія заснована на взаємодії між парами. Отже, Учням потрібен конкретний матеріал, щоб мати можливість здійснити цю взаємодію та зв’язати те, що вже відомо, з тим, що їм належить відкрити..

Згадується Діасом Баррігою (2002). Він задуманий як освітній ресурс для тих засоби та матеріали, які присутні в навчальній ситуації та є елементами, які сприяють навчанню предмета, в даному випадку студенти вищої освіти.

Відповідно до Піаже (2004), він говорить нам, що навчальні матеріали є засоби навчання, які підтримують дитину емоційно, фізично, інтелектуально та соціально, тобто допомагають у пошуку їх цілісного розвитку. Крім того, вони є засобами для стимулювання навчання, розвитку творчих здібностей.

За методикою Монтессорі, навчальний матеріал займає ієрархічне місце. Функція, яку дидактичний матеріал виконує в освіті, є дуже важливою, оскільки в процесі навчання він сприятиме таким аспектам: Мотивація навчання.

Оцініть статтю