Сальник розподільного вала є дуже важливою частиною двигуна, і його потрібно замінити коли він починає зношуватися. Зазвичай це відбувається в середньому на пробігу 80 000 миль. 13 грудня 2022 р.
Ущільнення розподільних валів мають обмежений термін служби. У середньому типова пломба може витримати до 80 000 миль. Однак ущільнювач може вийти з ладу раніше, ніж очікувалося, особливо якщо він інтенсивно використовується.
Наслідки пошкодженого ущільнення розподільного валу Якщо ваш двигун не може змащуватися, інші частини можуть пошкодитися, а сама олива може забруднюватися сміттям. Через розташування розподільного вала витік масла в цій зоні особливо шкодить вашому двигуну.
Відсік двигуна, що випускає дим Це один із видимих симптомів несправності ущільнення розподільного валу в поєднанні з запахом диму. Це виникає, коли палаюча моторна олива витікає з області моторного відсіку, що призводить до незвичайного диму. Дим може бути різної текстури залежно від інтенсивності витоку.
Середня вартість заміни сальника розподільного вала становить від $589 до $743. Витрати на оплату праці становлять від 565 до 713 доларів США, а ціна запчастин – від 24 до 31 доларів США. Цей діапазон не включає податки та комісії та не враховує ваше унікальне місцезнаходження. Також може знадобитися відповідний ремонт.
НЕБЕЗПЕКИ ЗЛАМАНОГО УЩІЛЬНЕННЯ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛА З часом, регулярна їзда з низьким рівнем масла через витік може призвести до повної відмови двигуна. Заміна двигуна може скласти до 30 відсотків від початкової вартості автомобіля. Витоки також можуть стати причиною перегріву двигуна.