Кризове управління – це те саме, що безперервність бізнесу?

План управління кризою – детальний план, який окреслює конкретні кроки, яких бізнес має вжити під час кризи. План безперервності бізнесу – система запобігання та відновлення потенційних кібератак або катастроф, таких як урагани, повені тощо.25 листопада 2022 р.

Деталі плану управління кризою – це кроки, які необхідно вжити для вирішення кризи. План BC містить перелік кроків, які необхідно вжити для забезпечення безперервності критично важливих бізнес-операцій.

Планування безперервності бізнесу BCP дозволяє компанії продовжувати обслуговувати клієнтів під час кризи, зменшує час простою бізнесу та описує кроки, яких необхідно вжити до, під час і після надзвичайної ситуації, щоб зберегти фінансову життєздатність компанії.

Планування на випадок непередбачених обставин та/або на випадок непередбачених обставин це в основному синонім BCM.

Головна мета. Незважаючи на те, що ці дві галузі мають багато збігаються інтересів, їхні головні цілі насправді зовсім різні. Управління надзвичайними ситуаціями прагне захистити людей від шкоди, тоді як безперервність бізнесу зосереджена на безперервності ключових бізнес-операцій.

International Glossary for Resiliency) Управління безперервністю бізнесу (BCM) об’єднує дисципліни Реагування на надзвичайні ситуації, управління кризовими ситуаціями, аварійне відновлення (безперервність технології) і безперервність бізнесу (організаційне/операційне переміщення).

Оцініть статтю