Прикладом якого типу дослідження є фокус-групи?

Фокус-групи – це а якісний метод збору даних, що означає, що дані є описовими і не можуть бути виміряні чисельно. Коли слід використовувати фокус-групи для оцінювання? Щоб отримати більш глибоку інформацію про сприйняття, ідеї, ставлення, досвід або переконання.

якісне дослідження Фокус-групи є формою якісне дослідження у якому групу людей запитують про їхнє ставлення та/або почуття до продукту, послуги, концепції, реклами чи ідеї. Запитання ставляться в інтерактивній групі, де учасники можуть вільно спілкуватися з іншими членами групи.');})();(function(){window.jsl.dh('-Vi5ZqLTPPTawN4PsY3D6A4__35','

Фокус-групи не використовують ймовірнісні чи випадкові вибірки. Зазвичай використовують фокус-групи зручність вибірки. Вибірка для фокус-групи містить осіб із характеристиками загальної популяції та може допомогти дослідженню отримати краще розуміння теми.

Первинне дослідження — це методологія безпосереднього збору даних для власного використання. Окремі особи та групи проводять первинне дослідження шляхом опитувань, інтерв’ю, спостережень і фокус-груп. Цей тип дослідження зазвичай зосереджується на конкретному питанні, гіпотезі чи бізнес-потребі.

(a) Фокус-група – це метод збору даних за якісним методом дослідження. Це не експериментальний метод, тоді як проективний метод не є прямим методом для розуміння індивідуальних рис особистості. Швидше, це суб’єктивна та непряма методика оцінки особистості.

Фокус-групи продовжують бути одне з найпоширеніших застосувань пошукових досліджень, надаючи дослідникам чудову основу для визначення позиції людей у ​​питанні. Відкритий і природний формат обговорення у фокус-групі дозволяє отримати більш різноманітні точки зору за коротший період часу.

Оцініть статтю