Що буде, якщо кур'єр не доставить?

Деякі компанії роблять лише одну або дві спроби доставки. Якщо нікого немає за адресою призначення, щоб отримати його, пакет буде зберігатися на їхньому місцевому депо. Як правило, в таких випадках водій-кур’єр залишає повідомлення про спробу доставки. Це сповіщення має містити додаткові вказівки щодо того, як діяти далі.

Якщо відправлення/посилка не прибуває до місця призначення, необхідно негайно зв’язатися зі службою підтримки клієнтів відповідної компанії з ідентифікатором відстеження та деталями вантажу.

Що роблять кур'єри з недоставленими посилками? Як правило, пакунки, що не підлягають пошті, є повернуто відправнику. Але якщо з будь-якої причини відправник не отримає або не зможе її отримати, кур’єрська компанія деякий час затримає посилку, щоб власник міг подати претензію. Однак вони не можуть чекати нескінченно.

Служба підтримки клієнтів може допомогти вам знайти зниклий пакет. Якщо доставка зникла під час опіки The Courier Guy, компанія допоможе вам повернути гроші, і вам потрібно буде замінити втрачені речі.

Ваш товар був доставлений кур’єром. Якщо ваш товар не було доставлено в узгоджене місце, це юридична відповідальність продавця за вирішення проблеми. Ви можете попросити їх повторно доставити ваш товар.

Покупець чи продавець несе відповідальність за втрачений пакет? Коротка відповідь: Продавець, що означає вас, власника бізнесу.

Оцініть статтю