Що найбільше пошкоджує робочі колеса насоса?

Часто зустрічаються робочі колеса насосів із значними пошкодженнями поверхні. Три найпоширеніші причини пошкодження поверхні: ерозія, корозія та кавітація.

«Крильчатки можуть вийти з ладу з низки причин», — каже Вілсон. «Це жорсткі робочі частини, які можуть просто зношуватися. Вони також можуть бути пошкоджені, якщо їх висушити або якщо вони довго стояли без роботи. Ми також бачимо ситуації, коли неправильне робоче колесо було встановлено, працювало деякий час, а потім вийшло з ладу».

Коли газ піддається високому тиску всередині насоса, він вибухає та роз’їдає невелику кількість металу з робочого колеса. Зношене робоче колесо може означати поганий розподіл води, оскільки воно не може передавати потужність від двигуна і, отже, створює менший тиск.

У компанії Matson Point S ми рекомендуємо замінити робоче колесо кожні 100 годин операції. Це може зайняти багато часу, щоб відпрацювати 100 годин, тому ми також рекомендуємо замінювати крильчатку раз на рік для більшості підвісних двигунів і кормових приводів. Єдиним винятком із цього правила є системи MerCruiser.

3 найпоширеніші причини поломки крильчатки пов’язані з кавітація, ерозія та корозія.

Часто зустрічаються робочі колеса насосів із значними пошкодженнями поверхні. Три найпоширеніші причини пошкодження поверхні: ерозія, корозія та кавітація. Для кожного з них є характеристики, які допоможуть визначити основну причину пошкодження.

Оцініть статтю