Що означає CSL в логістиці?

Рівень обслуговування клієнтів або CSL, це термін, який використовується в управлінні ланцюгом поставок і означає відсоток замовлень, виконаних компанією з її запасів. Це показник того, наскільки компанія здатна задовольнити попит клієнтів.30 грудня 2021 р

Рівень обслуговування клієнтів (CSL) є найважливішим драйвером систем інвентаризації. Він розглядається як ціль бізнес-моделі. Фактично, це результат бізнес-моделі.

Логістична підтримка підрядника. Логістична підтримка підрядника (CLS) відноситься до взаємно узгодженого набору інтегрованих послуг матеріально-технічної підтримки, активів і ресурсів, які стороння компанія зобов’язується за контрактом надавати урядовій установі чи департаменту, корпорації чи іншій юридичній особі. ');})();(функція(){window.jsl.dh('VHW5ZvjiNpnM0PEP0c6D0QM__34','

Рівень обслуговування циклу являє собою ймовірність того, що запасів не вистачить, тобто не вистачить запасів для успішної доставки замовлень клієнтам до узгодженого часу..

Рівень обслуговування клієнтів Рівень обслуговування клієнтів (CSL) Коротше кажучи, рівень обслуговування клієнтів – це скільки разів клієнти отримували послуги різної якості. Зазвичай він виражається у відсотках і має величезний вплив на репутацію контакт-центру.');})();(function(){window.jsl.dh('VHW5ZvjiNpnM0PEP0c6D0QM__41','

Рівень обслуговування клієнтів Рівень обслуговування клієнтів або CSL, це термін, який використовується в управлінні ланцюгом поставок і означає відсоток замовлень, виконаних компанією з її запасів. Це міра того, наскільки добре компанія здатна задовольнити попит клієнтів.

Оцініть статтю