Що повинен містити посібник для читання?

Посібники з читання можуть містити такі стратегії, як візуалізація, активація схеми, опитування, висновок, прогнозування, моніторинг значення та синтез. Студентам можуть бути корисні стратегії уважного читання (зокрема, уповільнення та повторне читання важких уривків), щоб допомогти контролювати розуміння.

Посібники з читання, як правило, є простий і часто не вимагає багато моделювання, але ви повинні допомогти учням зрозуміти, на яких місцях тексту їм слід зупинитися, щоб відповісти на запитання. Ви також можете змоделювати типи відповідей, які ви шукаєте.

Ефективні навчальні програми та матеріали наголошують на п’яти основних компонентах ефективного навчання читанню: фонематичне усвідомлення, фонетика, плавність, словниковий запас і розуміння.

Національна комісія з читання визначила п’ять ключових концепцій, які лежать в основі кожної ефективної програми навчання читанню: Фонематична обізнаність, Акустика, вільне мовлення, словниковий запас і розуміння.

Наприклад, стратегії читання включають візуалізація, активізація схеми, опитування, висновок, визначення важливості, моніторинг значення та синтезування. Студент може зупинитися і намалювати яскраве зображення зі сцени в тексті або зробити висновок або передбачити, що станеться далі.

Визначте основні поняття із заданого тексту та врахуйте знання ваших учнів, пов’язані з поняттями. Потім напишіть пункти, призначені для того, щоб спрямувати ваших учнів через основні ідеї та допоміжні деталі тексту. Посібники можуть бути сформульовані як твердження або запитання.

Оцініть статтю