Що робить вас кваліфікованими бути членом правління?

Три речі: Природні здібності, що підживлюються досвідом і лідерськими здібностями. Формальні кваліфікації в одній або кількох основних темах управління, як-от ESG або кібербезпека. Формальна кваліфікація з корпоративного управління.

Великі компанії часто вимагають глибоке знання галузі приймати компетентні рішення як член правління. Наприклад, компанія Colgate-Palmolive вимагає, щоб її директори обіймали посаду генерального директора великої корпорації або відповідну керівну посаду, мали досвід роботи в інформаційних технологіях або на регулятивній та державній службі.

Хороший член правління – це командний гравець, який робить внесок у місію організації і не потребує бути зіркою. Він або вона також футуристичний мислитель. Не менш важливим є ставлення до досвід, досвід, організаційна хватка або освіта.

Щоб стати членом правління, зазвичай потрібно отримати ступінь бакалавра у відповідній галузі, набути досвіду в галузі, самореклами, налагодити зв’язки, досліджувати потенційні компанії та створити потужне резюме, що демонструє відповідні навички та досвід.

Відповідаючи на це запитання, важливо покажіть, що ви дослідили організацію та чітко розумієте її місію та бачення. Обговоріть, як ваші навички, досвід і цінності узгоджуються з цілями організації та як ви можете використовувати їх для досягнення прогресу.

Краще розуміння обов’язків членів правління передається літерою «w»: ефективні правління складаються з різних членів, які приносять баланс роботи, мудрості та багатства.

Оцініть статтю